Wybierz dietę najlepszą dla Ciebie

Projekt%252520bez%252520tytu%2525C5%2525
86_edited.jpg
76_edited.jpg
65.png

DIETA STANDARD

- Dieta Standard w kaloryczności 1200, 1500 i 1800 kCal

dedykowana jest dla tych, którzy chcą zadbać o swoją sylwetkę zmniejszając kaloryczność swoich posiłków. 

- Dieta Standard 2000, 2200 i 2500 kCal dedykowana

jest dla tych, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie i usystematyzować swoje odżywianie poprzez spożywanie 5 zbilansowanych posiłków w ciągu dnia. Dzięki naszej diecie, będziesz mógł cieszyć się zdrowymi i smacznymi posiłkami, bez potrzeby robienia zakupów i spędzania wolnego czasu na gotowanie.

 

W naszej ofercie Dieta Standard przygotowywana jest w pięciu posiłkach.

 

    DIETA WEGE + RYBA

 

Nasza dieta opiera się na wykluczeniu produktów mięsnych z wyjątkiem ryb

(serwowana dwa w tygodniu) ;

jest to dieta oparta na produktach odzwierzęcych:  mlekomasło oraz jajka. Podstawę jadłospisu stanowią produkty zbożowe pełnoziarniste, warzywaowocenasiona roślin strączkowych takich jak soja, soczewicaciecierzycagrochbóbfasola, tłuszcze roślinne i nasiona oleiste, orzechypestki dyni i słonecznika.

   W naszej ofercie Dieta Wegetariańska z rybą występuje

w sześciu wariantach kalorycznych:

1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500 (kcal) i przygotowywana jest w pięciu posiłkach.

79.png
19.png
67.png
22.png
 
classic_edited_edited.png

DIETA WEGE BEZ RYBY

        Nasza dieta wegetariańska bez ryb opiera się na wykluczeniu wszelkich produktów mięsnych ;

jest to dieta oparta na produktach odzwierzęcych:  mlekomasło oraz jajka. Podstawę jadłospisu stanowią produkty zbożowe pełnoziarniste, warzywaowocenasiona roślin strączkowych takich jak soja, soczewicaciecierzycagrochbóbfasola, tłuszcze roślinne i nasiona oleiste, orzechypestki dyni i słonecznika.

   W naszej ofercie Dieta Wegetariańska występuje

w sześciu wariantach kalorycznych:

1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500 (kcal) i przygotowywana jest w pięciu posiłkach.

82.png
70.png
75_edited.jpg
 
kkketo_edited_edited.png
22.png
9.png
62.png

DIETA KETOGENICZNA

Głównym źródłem energii organizmu są węglowodany. Gdy ich

brakuje, organizm zaczyna szukać innego "paliwa". Są nimi tłuszcze, a konkretnie powstające w procesie rozpadu tłuszczów ciała ketonowe (tzw. ketoza).

Efekty diety ketogenicznej powodują wyraźny spadek masy ciała jednak tempo odchudzania zależy od indywidualnych predyspozycji oraz wyjściowej wagi. W naszej ofercie Dieta Ketogeniczna występuje w sześciu wariantach kalorycznych:  1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500 (kcal) i przygotowywana jest w trzech posiłkach.

 
17.png
jamesboxsport_edited_edited_edited.png
20.png
1.png

DIETA SPORT

 

Dieta dla sportowca powinna być dostosowana do płci, wieku oraz

rodzaju uprawianej dyscypliny sportowej. Ważna jest również informacja o jego charakterze, czy jest to sport wytrzymałościowy, siłowy, sprinterski czy inny. Na konstruowanie jadłospisu dla sportowca wpływa także to, czy znajduje się on we wstępnej fazie treningu i czy regularnie uprawia sport. Najważniejsze składniki pokarmowe, jakie sportowiec powinien dostarczać swojemu organizmowi, to: białko i węglowodany. 

 

W naszej ofercie Dieta Sport występuje w trzech wariantach kalorycznych: 3000, 3500, 4000 (kcal) i przygotowywana jest w pięciu posiłkach